sc Born With Sight: Liebster Award
Layout by Scar

16 lip 2014

Liebster Award

Mam przyjemność ogłosić, iż zostałam nominowana do nagrody 'Liebster Award'. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona i zaskoczona faktem, że ktoś uznał, ze zasługuję na owe wyróżnienie. Zostałam mianowana przez Anię Szatan z bloga: KLIK!
Dziękuję bardzo! 

Dla osób, które nie wiedzą co to nagroda LA:
Nominacja do LA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( musisz je o tym poinformować) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.


Odpowiedzi na pytania:
1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest napisanie książki o tematyce fantasy, ale to dopiero za kilkanaście lat. Jeżeli mam spojrzeć na swoje bardziej teraźniejsze marzenia, to jednym takim największym, które góruje na 1 miejscu listy moich marzeń jest odwiedzenie kraju, na punkcie którego mam przeogromną obsesję i daruję go wielkim zamiłowaniem jak i dla kultury tak dla języka. Jest nim Anglia.

2. Z czego jesteś najbardziej dumna, a czego się wstydzisz?
Oba przypadki mają związek z pisanymi przeze mnie opowiadaniami. Jestem strasznie dumna z mojego 'małego' sukcesu' jakim jest liczba czytelników tego i innych moich wypocin. Natomiast porażką i wstydem dla mnie jest to, że czasem nie mam siły i chęci, po prostu ogarnia mnie lenistwo na taką potęgę, że nie chce mi się pisać nowych rozdziałów przez co moi wierni czytelnicy muszą czekać nawet miesiąc na nowy rozdział. Przepraszam!

3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Jeżeli mam tylko chęci to piszę, czasem nawet bardzo dużo. W innych przypadkach oglądam seriale, od których jestem całkowicie uzależniona, czytam (baaardzo dużo) oraz spędzam czas ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi.

4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole, a jaki znienawidzony?
Ulubionym przedmiotem w szkole mogę nazwać język angielski. Po prostu uwielbiam te zajęcia. Sama mam do niego osobiste zamiłowanie, interesuję się tym językiem i w przyszłości mam zamiar związać z nim swoją karierę. Najlepsza by była praca w wydawnictwie, tłumaczenie książek. Za to znienawidzonym przeze mnie przedmiotem musi być matematyka. Nie mam chęci do tego przedmiotu i jest moją piętą achillesową. W tym roku prawie nie zdałam do 3 liceum przez matematykę...

5. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Ostatnio (dokładnie wczoraj) skończyłam czytać pierwszą część Percy'ego Jacksona. Jestem naprawdę pod wrażeniem. Niesamowicie ciekawa i wciągająca fabuła. Polecam!

6. Dlaczego zdecydowałaś się pisać opowiadanie?
Jak tylko skończyłam czytać Dary Anioła i Diabelskie Maszyny w mojej głowie narodził się pomysł na wydarzenia w DA tylko, że w całkowicie innym alternatywnym świecie. W ciągu jednego dnia wymyśliłam całą fabułę i postacie i zabrałam się za pisanie. Ostatecznie jestem bardzo zadowolona z efektu. 
Chciałam się zwyczajnie podzielić z wami z pomysłem jaki narodził się w mojej głowie.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w jakimś miejscu lub świecie z książki lub filmu (np. Hogwart, Narnia, Nibylandia, Forks) to gdzie by to było?
Bardzo trudne pytanie. Gdybym tylko mogła to w jakiś sposób połączyłabym te wszystkie światy w jeden wielki. Ale ostatecznie decyduję się na Panem. Oczywiście już po tym jak Igrzyska zostały na zawsze odwołane. Byłoby pięknie. 

8. Bardziej lubisz postacie męskie, czy żeńskie?
Z reguły uwielbiam męskie postacie, ale to też zależy od danej książki itd. Jeżeli chodzi o postacie żeńskie, moje serce podbijają dziewczyny w nastoletnim wieku, które są wojowniczkami, zwalczającymi fantastyczne siły zła. Nie potrafię się w tym pytaniu zdecydować na jedną opcję. To po prostu będzie zawsze zależeć od danej książki i jej fabuły.

9. Jaką moc byś wybrała, latanie czy uzdrawianie? 
Myślę, że wybrałabym uzdrawianie. Latanie w sumie na nic większego się nie zda, oprócz szybkiego dotarcia w dane miejsce. Natomiast uzdrawianie to moc, którą można zdziałać wiele pożytecznych rzeczy. Uleczyć siebie samego czy innych i w ten sposób uratować wiele żyć, a samemu być niemal nieśmiertelnym. Tak, uzdrawianie przemawia do mnie bardziej niż latanie.

10. Jaki sport najbardziej lubisz?
Jestem bardzo leniwą osobą i nie uprawiam żadnego konkretnego sportu. Od czasu do czasu poćwiczę w domu bądź pobiegam. Kiedyś bardzo kręciło mnie łucznictwo i nadal zastanawiam się czy by nie zapisać się na treningi. Ale niestety na to trzeba czasu, a u mnie zdecydowanie jest go za mało.

11. Kto i dlaczego jest twoim autorytetem?
Każdy pisarz, pisarka, którzy urzekli mnie swoimi powieściami. Takie osoby bardzo mnie inspirują i rozwijają mój umysł oraz wyobraźnię co pomaga we własnej 'karierze' pisarstwa. Naprawdę, gdyby nie oni nie wiem czy teraz zdecydowałabym się pisać i rozwijać swoją umiejętność pisania.


Oto moje pytania, na które musisz odpowiedzieć, jeżeli zdecydujesz się przyjąć moją nominację do nagrody LA:
1. Co według Ciebie bardziej rozwija wyobraźnię, książka czy film?
2. Jak jest najgorsza ekranizacja książki jaką kiedykolwiek widziałeś/łaś? Uzasadnij.
3. Co Cię popchnęło ku pisaniu?
4. Jaki jest twój wymarzony zawód jaki chciałbyś/ałabyś wykonywać w przyszłości?
5. Lubisz mieszkać w Polsce? Chciałbyś/ałabyś się wyprowadzić za granicę?
6. Kto jest twoim idolem? Jesteś w jakichś fandomach?
7. Jaka muzyka Cię inspiruje?
8. Co Cię irytuje najbardziej na świecie?
9. Czy potrzebujesz mieć szczegółowo zaplanowaną fabułę swojego opowiadania od początku do końca, czy może każdy rozdział piszesz 'spontanicznie', zawierając tam wszystko co tylko przyjdzie Ci do głowy?
10. Jak ważni dla Ciebie są przyjaciele?
11. Na kim w życiu się najbardziej zawiodłeś/łaś?


Blogi, które nominuję:


Wiem, że może i to mało, ale nie czytam za wiele blogów na blogspocie po praktycznie wszystkie amatorskie opowiadanie czytam na aplikacji na telefon "Wattpad", którą przy okazji polecam!

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za nominację! :)


2 komentarze:

  1. Hej hej hej! Ogólnie to od tygodnia próbuje dodać ten komentarz, ale za każdym razem nie chciał się dodać :( Dziękuję za nominację, ale nie o tym teraz chciałam. Właśnie przeczytałam twoje opowiadanie i musze przyznać że jest boskie. Ogólnie rzecz biorąc to jestem fanką darów anioła. Swietnie piszesz i już nie mogę się doczekać kiedy będzie dostępny kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Na samym początku chciałam powiedzieć, że czytam Twojego bloga już od dłuższego czasu i na bieżąco sprawdzam czy nie ma nowego rozdziału. Uwielbiam historię, którą tworzysz, uwielbiam wątek głównej bohaterki, uwielbiam wszystko, każde słowo jakie tutaj wstawiasz.
    Przyznaję również, że oprócz wyznania Ci swoich fanowskich komplementów miałam pytanie, a właściwie zaproszenie. Otóż skończyłam właśnie czytać "Diabelskie Maszyny" i czekając na "Miasto Niebiańskiego Ognia" uznałam, że zacznę pisać fanfiction dziejące się w czasach Tessy, Jema i Willa. Chciałam Cię serdecznie zaprosić na, jak na razie, sam prolog mojego opowiadania i mam szczerą nadzieję, że zajrzysz i wyrazisz swoje zdanie na mój pomysł. Oto adres: http://the-infernal-devices-ff.blogspot.com/
    Dziękuję Ci za Twojego bloga, ponieważ jest on niemal tak dobry jak twórczość samej Cassandry :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na Twojej opinii!